sayang korang!!!

search box

Thursday, September 3, 2009

edisi leleh air liur…

lg 3 jam lbh jek kan nak berbuka puasa…makanyer entry kali ni aku nak tunjuk gmbr edisi leleh air liur punye…=P~=P~=P~ dan gmbr ni tlh pun memakan puan punye blog sindrik…di mana aku lak yg rasa lapar tgk gmbr nih….uhuhuh….gmbr ape tuh???meh2..scroll bwh….

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

01092009(003)

homemade pizza…terbaik wokkk!!!mabelessssssss…ni pizza ayam…aku tgh memujuk rayu hubby aku tuk try pizza tuna lak…hrp2 dia setuju…jampi sket…fuhhhh!!!fuhhh!!!fuhhhh!!

8 coretan:

Gieyana said...

hohoho..edisi leleh air liur yer..
nasib baik x leleh pong psl smlm pon aku pekena pizza..hiks!

el said...

bak mai sikit woii
leleh kejur lidah aku tgk haaa

MiJa said...

erk.....sabar mija sabar..jgn tgk lama2..^^

Yan said...

seb bek aku tak suke bawang... aku igt murtabak tadik..
so tak leleh okeyyy hahaha...
lagipun aku tgk dah malam.. dah kenyang.. erkkk!!!

watie wyyn said...

pergghh meriah..sarat bahan2 dia!da rupe murtabak singapore pun ado

Kakak & Adik said...

salam perkenalan...sedaaaapnya!
*jemput singgah ke blog kami http://something4youandme.blogspot.com utk jualan colored stones yg menarik!*
terima kasih :)

zh-ena said...

woooo mmg terliur la tgk niza pizza ko nie

NizA said...

gie...bln dpn ko tgk blk entry aku ni blk ye...pasti terliur...hehehe...

el...meh aaaarrr dtg umah aku...

mija...hikhik..sabar ye...sabar...

yan...aku pun kureng sket ngn bwg...tp aku rasa cam xder bwg jek...hehehe...

watie...mmg meriah...sedap pun sedap!!!

kakak...salam perkenalan...thanks ye...

zh-ena...uhuhuh...silalah terliur...kenyang mkn pizza nih...