sayang korang!!!

search box

Thursday, September 3, 2009

suker anak2 aku..

tgkla gmbr ni ye…

01092009(002)

thanks a lot to cha…coz bg damia telekung…yg sebenarnyer aku kem…tp cha kan tgh ‘kaya berjuta2’ masa gi bandung bln lps…so ni kira pressie dr cha la…:D ngn beg yg damia pegang tuh…leh buh telekung aku n damia dlm tuh…;) ngn sticky paper kat dagu aqil tuh…tp kopiah tu x lah…tu aku beli kat klang ari tuh…aqil x tau…so bila damia dpt telekung…aku pun cpt2 ambik kopiah dia konon hadiah gak…;) tu pun dia tny…ummi…abie punye xder ke??bile aku ckp xder…sian abie xder…:D last2 aku ckp aqil bg kertas yellow ni ke abie…hadiah abie…cpt2 dia bg ke abie….:))

cha…spt yg aku gitau kat fb tuh…yg damia pas pakai jek telekung tuh trus solat siap berdoa lg…sejuk mata aku nengok…:D thanks ye…sayang ko!!!

8 coretan:

nita said...

sejuk perut ko mengandung zaaaa.. alhamdulillah..

I-sya said...

no prob yang. kebetulan besday damiakan... buah tangan yg x seberapa jek tu.

♥ Che NamNam ♥ said...

alahaiii tomeinyerrr menantuu haku nihhh..sejukk peruttt haku..tetibe

Gieyana said...

cantik ar telekung tue..harus ku cari gak utk Nureen pakai masa rayer nnt..

sejuknyer mata memandang bila anak2 beraksi camni kan..:)

el said...

bgsnye anak2 kamooo
cam ni lah anak2 umi n abie
hehehehehe

watie wyyn said...

ala comeynye.. klu weols pun tgk sejuk jek mata ni rasa mcm pakai eyemo moist gitew..aahhahah

abie pun nak gakkkk

NizA said...

kak nita...sejuk perut n tekak aku kak...hehehe..

cha...thanks yang!!

shiela...hehehe...kite berkongsi perut ka??hikhik...

gie...mmg cantik...lembut n sejuk...

el...thanks!!

watie..hahahaa...eyemo ye...

farish izaryl @izreez said...

so sweet hheee