sayang korang!!!

search box

Wednesday, September 9, 2009

yesterday…

getting older:D saper???aku daaaa…;) umur ku tlh bertukar dr no ‘8’ ke ‘9’…opsss!!!bkn 9 thn tau…wpun pd fizikal lbh kurang jek…(kutuk diri sindri :)) )tp hakikatnyer no 28 sudah berlalu…skang umur aku sudah 29 thn…:-O sudah mau masuk ke alam 30an….xper2…sthn lg…doakan umur aku pjg ye…

xder celebration n surprise yg dibuat oleh bie…sedihnyer…:-SS:-SS tp aku x kesah…(terpaksa ckp nih…:D) bie hanya wish jek kat aku….(aku redha..:D)

happybirthday17

kat ofis dorg ada celebrate bday aku…kek dr SR…wpun bulan puasa…tetap celebrate jugak ye…tp aku tapau jek…ape nama kek aku pun x tau…:D

08092009

thank you sooooooooooo much pd mereka2 yg wish bday aku semlm…ader yg sms,ym…n kebnykkan dr member2 di facebook….thanks a lot dear!!!aku rasa seperti dihargai…cewahhhh!!!:D

tuk adik badik aku gak…thanks a lot ye….wpun ader yg lewat wish kan…(sib baik i x merajuk…;) ) kakakmu ini amat2 menghargainyer….sayangggg korg!!!n tak ketinggalan gak…ayah mertua aku pun wish gak tau…;)

ayah: niza…selamat hari jadi…

niza: (dgn muka yg ala2 malu..)hehehe…maceh ayah…

ayah: man bg hadiah aper??

niza: xder bg hadiah ape2 pun…(wat2 nada kesian…dgn harapan ayah akan paksa bie bg hadiah gak kat aku ikut ape yg aku nak!!!)

ayah: :)):)):)) (tiada harapan nmpk gayanyer….:( )

:D:D:D aqil n damia lak…aku blk keje semlm…dorg nmpk aku bwk kek…dorg tny kek saper…pastu aku gitau la ari ni bday ummi…trus nyanyi lagu bday tuk aku….:-*:-*

ape yg aku harapkan agar aku n keluarga aku sentiasa di bwh lindunganNya dan hidup kami diberkati olehNya dgn curahan kasih sayang yg tidak berpenghujung di antara kami…

aku harapkan jugak persahabatan antara aku ngn korg wpun di alam maya…akan berpanjangan….Amin…

22 coretan:

Gieyana said...

hepi belated besday yer..aku sudah miss da...:)

She said...

hii!!
hepi belated besday..
sori le lmbt wish..

p/a : xpe..br 29..masih mudo belio lagik..weol ujung thn ni genap ler 30 thn! ehehehe..xpo la..jnji ati tetap mudo!

Rinna said...

Hepi Belated Besday Niza.. Moga panjang umur, murah rezeki dan sihat sentiasa..yer..

el said...

hepi besday
semoga dimurahkan rezeki ok
n bahgia sll

MiJa said...

Happy belated birthday to Niza!!!
bak sikit kek tu!
oo,Mija muda setahun la ek..(nk jgk mention muda..kahkahkah)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wish kt cini juga...wpun i dh wish klmrin....

slmt hari lahir...smoga bhgia stiasa bsama kluarga tsyg....

kek mmg sedap la...buka posa i je yg pulun sorang...hikss..

S@Y@NGH@SNI said...

hepi belated besday..
semoga keceriaanmu berganda2

ibu_Arifa said...

SELAMAT HARI LAHIR KAK NIZA!!

semoga sentiasa ceria, sihat dan bahagia dgn keluarga terchenta..

nak sikit kek tu...meriah tul kacang2nyer tuh...sedap tgk bulan2 pose nih..

NizA said...

maceh sume....terharu...hehehe...
kek tu semlm blk x rasa pun lg...hihihi..

Hezesuze said...

hepi besday 2 uuuu....muahhhhh!!!

Sal said...

Happy Belated Bday To U.....
Semoga Dicucuri Rahmat....

CuTeMiUt78 said...

happy belated besday dear...
semoga tercapai apa yg diimpikan

Neeza.Areef said...

happy belated besday niza..aiseh camne gua x pasan n ih...

btw..aku doakan semoga ko success dlm ape je yg ko buat..diberkati idup dunia dan akhirat..aminnn

NizA said...

tq soooo much kak heze,sal,kak rina n kak neeza....tq2...amin...

farish izaryl @izreez said...

sdapnya kekk

ibu_umairah said...

happy belated besday niza....

~wow kek itu mengancam nyee,,bila tengok kan~~

Afzan Aini said...

oloh sedey nye. ala, bie awak tuh ade surprise lain kot.. ehehe.. anyway, happy birthday!!

♥ Che NamNam ♥ said...

wahhh haku terlewat nampaknyer..tapi tak kira haku nak wish gak kat kau..hepy belated besday yer besan..moga bertambah awek muda pasni..hidup bahgia hingga akhir hayat disamping keluarga tercinta..dan dikurniakan kesihatan yang baik juger dilimpahkan Rahmat dariNya..aminnn

Jiey^Mien said...

hepi befday dear..
=)

Nurhayati said...

happy belated niza!!!
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

owh ye murahkan rezeki anak jua.. ;)

mummyseri said...

happy belated birthday to niza..
smoga dlm rahmatNYA sokmo :)

attyfir said...

happy belated besday niza..
semoga murah rezeki selalu ..dan dikurniakan kesihatan yg baik..amin