sayang korang!!!

search box

Thursday, September 3, 2009

keje damia!!

klu dah hp abie dia ader kat tgn dia…klu x main game…nilah keje dia…suker snap2 gmbr…maner yg jd tuh oklah…kdg tu ntah ape2 ntah yg dia snapkan…:D

28082009(011)

abah aku…kurus dah dia skang…masa pg subuh ari isnin tuh…abah aku jatuh lg..tersungkur lak tuh…hidung berdarah!!aku ingt darah dr dlm…aku pun bg ais ke mama suh ltk kat hidung…rupenyer darah yg menitik2 tuh sbb luka kat hidung tuh…abah aku ni jenis xleh nak dok diam tau..ader jek benda yg dia nak wat…eina…nnti ko ckp ngn abah…i ckp jgnla wat keje ape2 lg nak2 yg berkaitan ngn air…i nak ckp ari tuh…tp takut i leleh…uhuhuhuh…

28082009(018)

  ni lak anak sulung along aku…besar dah..darjah 2 dah thn nih…

28082009(016)

ni lak anak kedua along aku..darjah 1 thn nih…

ader lg sorg anak along aku…sebaya aqil..klu blk umah mama aku…suara 5 org anak2 ni cam 55 org jek dlm umah tuh…terjerit sana terjerit sini…x masuk lg jeritan ibu,ummi n maksu dia lg…:D

4 coretan:

shi3la said...

moga ayah kau sembuh sepenuhnyer nanti...banyakkan berdoa yerk besan..

niza said...

maceh besan...uhuhuhu...

Gieyana said...

moga abah ko cepat baik yer..biasa ar owg tua..x reti dok diam..ader ajer benda yg diorang nk buat!

^^ sama ar ngan ayah aku!

armouris said...

info tentang hidung berdarah kat sini - Hidung Berdarah