sayang korang!!!

search box

Friday, September 4, 2009

lawaking aqil

mlm td...abie dok godek2 gmbr dlm lappy dia...aqil pun join 2 kaki gak...bergelak2 la 2 branak tuh tgk gmbr...pastu bie tunjuk ke aqil gmbr aku xcident dulu...pastu bie ckp...tgk keta ummi...ummi xcident...naper ummi xcident bie??ummi bwk keta laju2...xcident la...ooo...ummi bwk keta laju2...aahhh...

aqil pun cpt2 gi kat aku...tny soklan nih...ummi...ummi xcident...ummi mati x???

terdiam aku dgr soklan aqil!!!bie dah bantai gelak dah nih...tak tercapai dek akal aku yg aqil akan tny aku soklan tuh...sabo jek aku ngn aqil nih...pastu aku jwb...klu ummi mati..ummi xder dah la dok ngn aqil skang nih...oooooooooooooooooooooo...sajer jwpn dia...

smpai skang...terngiang2 jek soklan aqil kat telinga aku...uuhuhuhuh...

aqil blum mengenal lg makna mati...andai kata....................xder ape2lah...:)

7 coretan:

zlan said...

salam ziarah ramadhan..

Gieyana said...

biasa ar budak2..x tau aper2..
tp kadang2 tue mmg mengubat jiwa..keletah diorang yg bersahaja..:)

mama uzma said...

itulah dinamakan budak2...
huhu..terpikir gakkan..klu
kita x de nanti..mesti dia tercari2 kan..huhu

taz said...

comel je :)

MaMaSyAzA said...

bebudak memang le cam tu...kalo tanya direct...semua tu keluar dari dalam diri diaorg yg ingin tahu segalanya...walopun bagi kita soalan tu mmg kelakar

U-jin said...

hehe..terkejut ek....budak2 camtular....bukan dia fhm sgt maksud nye..

ummi afifah said...

kalau dia faham sure nangis teresak-esak... salam pertengahan ramadhan