sayang korang!!!

search box

Tuesday, September 29, 2009

sepanjang perjalanan…

sepanjang perjalanan aku dr penang nuju ke klang…jln adalah sgt lancar….sbb aku melawan arah…:D cuaca pun baik…cuma sesetgh tmpt hujan sket2…tp jln nuju ke utara…adalah jem!!!tgk nih… 

18092009

masa ptg…

18092009(008)

masa mlm…

agak2 kan…waktu2 perjalanan yg plus bg tuh….membantu ke???

masa kat tol juru…tgk abg 2 org nih….

18092009(002)

inisiatif dorg dgn memberi tiket tol awal2….barulah x jem kat tol kan…bagus!!!!tp aku pengguna smart tag…maka tiada jem…:D

aku selamat smpai kat klang dlm kul 12 tgh mlm jumaat tuh…tu pun 3,4 kali benti…benti berbuka dah tentu la kan…pastu benti aqil nak kencing la….damia nak yak la…pastu aqil lak yak…cobaannnnnnnnnn….:))

7 coretan:

~Firsya~ said...

yuhuuuu kak niza,update la blog raya...xsbr nak bc nie

niza said...

yuhhuuu kiela....dlm progress ni yang...hehehe...

neezareef said...

fuh..jammed nye...jammed jugak nk nunggu gambo raya ko hehe

CINTAMANISZ Lite said...

Seronok balik kampung???

Bukan jalan je jammed time nak raya ni..line celcom pun ye??
Naseb bek akak tak guna celcom, hehe..

zh-ena said...

balik kg..mmg seronok kan

MaMaSyAzA said...

yup betul tu..bukan aja jln jammed..line celcom langsung biol gaks...geram sgt...kalo ada anak kecik cam tu la...asyik singgah R&R ja...kejap nak kencing, nak bancuh susu, nak makan....sabar jalah

MaMa aYiN_FaSHa said...

a'ah la wei..aku pon kena gak jem tu t x la teruk sgt...coz after jumaat aku dah gerak dah..hehehhe