sayang korang!!!

search box

Thursday, September 17, 2009

korang….

aku nak ucapkan….

KAD-RAYA

aku hrp korg maafkanla kesalahan aku andai secara sedar or tak sedar aku ader menyinggung jiwa2 korg sepjg kite berblogging nih…tanpa korang…saperlah aku….cewahhhh!!!!;)

doakan perjalanan aku selamat pergi n balik ye…sok pas keje aku zassssssss blk klang…thn ni raya kat klang dulu…pas sembahyang raya aku akan ke kajang n dengkil beraya umah sedara mara aku plak…then raya ketiga pg insya allah aku zasssssss plak ke kemaman…raya ke4 adik ipar aku kawin…pd mereka yg beraya di kemaman tuh….jemput2la dtg ye…pastu raya ke6 n ke7 aku akan berada di kuala tganu n kelantan plak…insya allah raya ke8 aku blk penang….fuhhhhh…jauh perjalanan aku….

aku doakan korg pun selamat smpai ke destinasi yg dituju….drive safely…take care korg!!!

14 coretan:

el said...

xmo arrrr maafkan ko
ko kan wat ape pung kat aku
kahhhhh

pape pun
selamat hari raya
maaf dipinta
ati2 dijln raya
mkn ketupat tu igtlah saya
ngeeeeeeeeee

Gieyana said...

Selamat Hari raya yer..moga smooth perjalanan ko...hati2 di jalan raya...

makan ketupat igt kt kitaorang kt Penang nie yer..:)

Nnt dtg ar beraya kt umah aku k.kekeke

S@Y@NGH@SNI said...

2, 3 KUCING BERAYA..
MANAKAN SAMA SI TIKUS RAYA..
2, 3 HARI LAGI NAK RAYA..
AMPUN MAAF DARI SAYA..

TERLEBIH BISA TUTUR BICARA..
DISIMPAN JANGAN AMPUN DIPINTA..
SYAWAL DINANTI BERSAMBUT RIA..
IKHLAS DARIKU YANG CANTIK JELITA.

Nurhayati said...

selamat hari raya wat niza sekeluarga.

maaf zahir dan batin!

Anonymous said...

selamat hari raya 2 u & family

Eta LaZiM said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1430H,

Maaf Zahir Batin!!

p/s: DRIVE CAREFULLY!!

♥ Che NamNam ♥ said...

selamat hari raya maaf zahir dan batinn..

hati-hati dijalan raya..moga perjalanan kiter semua selamat sampai ker destinasinyer..

Neeza.Areef said...

slmt hari raya niza..maaf zahir dan batin..hati2 di jln raya

Neeza.Areef said...

slmt hari raya niza..maaf zahir dan batin..hati2 di jln raya

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

slmt hari raya...maap zahir batin...

semoga pjln pegi & blk selamat semuanya...

CuTeMiUt78 said...

selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir batin..
hati2 dijalan raya.. semoga selamat tiba

farish izaryl @izreez said...

slmt hr ry kak niza

attyfir said...

dua tiga kucing berlari,
berebutkan si ikan patin,
selamat hari raya aidilfiri,
maaf zahir dan batin.

ILA HonEyBuNNy said...

selamat hari raya....