sayang korang!!!

search box

Monday, October 19, 2009

doakan...

kredit to pakcik google…

pagi ni hubby aku ader interview…korg doakan agar hubby aku berjaya ye….;)

aku jugak mohon dari korg tuk doakan agar 2 org student KKTM yg terlibat ngn kemalangan ptg semlm selamat…semoga Allah lindungi mereka…

sorg tu student dept hubby aku…tulang tengkuk dia mungkin patah…n mungkin juga ada pendarahan dlm perut….sorg lg tuh student dept mecha…yg ni kritikal…doc ckp 40%…keadaan dia menurut hubby aku…kepala agak parah gak…semoga dia selamat…

caner dorg leh xcident???kesahnyer camni…dorg tgh turun bukit jln dr teluk kumbar…dah smpai balik pulau dah nih…dekat simpang 3 tepi KKTM tuh…ader kete ni nak masuk simpang…student ni naik motor….student ni nak elak keta yg masuk simpang tuh…tu yg dorg terbabas ke tepi…x pasti langgar ape tepi2 tuh…sorg bdk kedah…sorg bdk jb…yg kritikal tu bdk jb…mgkn awal pg td mak ayah dia dah smpai…xleh nak bayangkan caner perasaan mak ayah dia…:( semoga dorg semua tabah…

pembetulan info....sorg tu bkn student mecha ye...student tool n die...n student dept hubby aku tuh...tulang tengkuk dia x patah setlh dibuat CT scan..sori..

0 coretan: