sayang korang!!!

search box

Friday, October 9, 2009

selagi boleh…

selagi boleh mkn…kite makannnnnnnnnnnn….kata korg rezeki jgn ditolak kan…kata aku pun gitu gak…:D

BCP012-02

doakan aku mkn x secomot ni ye…;)

tghari nnti…ofis aku ader wat jamuan hari raya…dgr citer ader nasi tomato,ayam masak merah,ketupat,rendang,sate n mcm2 lg lah….fuhhh!!!kembong perut!!!pas mkn nnti aku publish entry tu ye…

mlm nnti lak…ader mkn2 lg…umah kwn hubby aku merangkap spt kakak aku gak wife dia tuh…sentiasa berkongsi cerita…:D ape agaknyer org tu masak kan…;) tolong??aku tolong mkn jek nnti…:)

6 coretan:

Mama-Miya a.k.a Jedi Hopeful a.k.a Proud Zakiah Khairani said...

rezeki tu...belasah aje..perut kembung belakang pikir....kikikikiki

Mama_Aqish said...

wah...bestnyer ada jamuan...nanti jangan luper publish gambo ek....

niza said...

mama mia...hehehee....mmg pun blakang pikir...tp skang ni dok senak lak...uhuhuuh...

niza said...

mama aqish...sudah dipublish!!!hehehe...

CINTAMANISZ Lite said...

Niza..makan pelan2..nanti tercekik..hihi..

niza said...

kak alona...dah membuang pun kak...hihihi...