sayang korang!!!

search box

Monday, October 12, 2009

paroh!!!

paroh sama erti ngn parah….ape yg parah…tgk gmbr ni…ehsan pakcik google…

TN_5344067rXolsZiiGZ_photo

seorg bdk sedang menelepon…

saper yg dia tepon???

oooo…dia blum pandai lg nak carik no tel…

ni gara2 toki dia call n nak ckp ngn dia…dia tu saper??

12092009(002)

ni budaknyer…

ape yg toki bual ngn dia??

ummi n abie marah aqil tak???

ini budak…dgr soklan dr toki tuh…trus masuk bilik

ummi n abie marah aqil td…bla bla bla…

see…

sudah pandai kannnn….

skang ni…setiap kali dia kena marah…

nnti aqil ckp ngn toki!!!

huh!!!bajet ummi gerun la tuhhhh….

12 coretan:

CINTAMANISZ Lite said...

Haha..mcm2 ler Aqil ni..
Takpe..sekurang2nya dia tau dia ada security khas, hehe..AWAS!!

MuMMy 2 Haqq said...

hahahahha..pandai ugut tu...

zh-ena said...

budak2 zaman skang nie kan mmg berani tu

wantie said...

ha.. ha... ambik ko niza, sekarang dah kena ugut..

Ala kalau kau tak gerun pun dengan ugutannya tu, ko buat buat gerun jer la..

Boleh la ko tengok reaksi dia cam na bila ko jadi gerun..kahhhhhh

niza said...

kak alona...tulah...ader bodyguard khas lg tuh....uhuhuh...

niza said...

mummy 2 haqq...tulah modal dia skang...sket2 nak ckp ngn toki...cehhhh....

niza said...

zh-ena...tulah...amat jarang nak mendgr kata pun ader gak...uhuhuh..

niza said...

wantie...aci x aku ugut dia blk...aku ckp klu aqil x dgr ckp ummi...ummi call toki biar toki marah aqil....muahahahah....

Jiey^Mien said...

hahhahhaa..
comelnya..
siap masuk bilik coz nk ngadu tuh..
=)

Hezesuze said...

ermm mmd bdk2 skrg so clever...

MiJa said...

wah wah wah...eksen tu!

[-suziey-] said...

hohoh..pandai ngugut yek..ala bdk2..ngadu manja le tu:p