sayang korang!!!

search box

Tuesday, October 20, 2009

raya lg...

hihihi...citer raya x abis2 lg...raya pun dah abis...
xper2...korg layankan jelah ye gmbr2 nih...malas nak citer pjg2...

ni masa open house TTGI...kindy n nursery aqil n damia la kan...meriahhhh!!!makanan dia...pergghhhh....mkn tido mkn tido 10 kali pun x abis2 lg makanan dia...bnykkkkk sgt....tahniah pd TTGI n ibu bapa yg sponsor makanan mlm tuh...aku anak beranak sponsor perut yg kosong jek ke dorg...:)

barisan makanan dr sini smpai ujung tuh...


family anak2 TTGI...

pengerusi TTGI tgh bg ucapan...
tp kan...sorry ye cikgu...x dgr sepatah ape pun cikgu ckp...uhuhu...sah2 kiteorg dok belah2 blakang...ditmbh lak ngn rambang mata tgk mknn...:D

boria dr sekolah maner ntah...hiks...luper...

magic show tetap ader ye...masa ni aku sian tgk bdk2 nih...nak2 lg tgk anak sindri...sume terliur kan tgk belon2 yg dah diputar2 cantik tuh...punye bersungguh2 dorg angkat tgn nak kan ke belon tuh...tp nak wat caner...anak2 aku ni kan kecik...agak tenggelam di tgh2 kwn2 dorg yg lain...pastu acara baling2 gula2...beria2 aqil n damia dok kejar gula2 tuh...last2 aku yg xleh thn tgk asyik x dpt jek kan anak2 aku nih...aku pun berebut gak sama...demi anak2 ummi...ummi sanggup harungi semuanyer...:))

aqil n damia sonok berlari sana sini ngn kwn2...asalnyer kan...kwn2 aqil 3-4 kali dtg ke meja kiteorg nak ajak aqil main...aqil spt biasalah...mula2 tuh ye ye jek xnak...siap wat x pandang pun ke kwn2 yg pgl tuh...malu lah konon....smpai aku n bie dok halau dia suh gi main ngn kwn2 dia...bile dia tgk damia dok lari2 ngn kwn2 dia...barulah enjin tu dah panas...jadinyer...ummi n abie dorg dpt menikmati makanan yg ader dgn aman...

oh ye...ader lucky draw gak...masa tu kiteorg dah siap2 nak balik...dok jerit2 ajak aqil balik...tiba2 dgr jeritan 'AZMAN abie aqil n damia' dipanggil2...heheh...wpun kiteorg x dpt keluarga sedondon (bajet dah sedondon abis la...) dpt lucky draw pun oklah....:D

pakaian sedondon kami pd rumah terbuka TTGI...ni bkn officially baju raya kiteorg tau...ni baju tema sempena adik ipar aku kawin time raya ari tuh...

dlm malas2 nak citer pjg tuh...berjeeellaaaaaa gak aku story mory....:D

13 coretan:

neezareef said...

amek makanan dr ujung ke ujung dewan

Nik Ahmad Talhah said...

niza.. mmg meriah jamuan hari raya tu.. paling seronok bebudak la ye.. siap ada persembahan lg..

farish H said...

meriah kakk!

ibu_umairah said...

sweet nya colour pepel !!!!lembut je nampak....tahun depan nak buat colour ini lah

sis_nita said...

makk aiii..

meriahhhhh kooo..

huhuhu!

Mama-Miya a.k.a Jedi Hopeful said...

sweetnye purple 1 family.

niza said...

kak neeza...tulah..ujung ke ujung...mcm2 ada...

niza said...

nik ahmad...bdk2 mmg sonok...berlari2 smpai xnak mkn...

niza said...

rizz...sgt meriah!!!

niza said...

ibu umairah...wah!!!thn dpn ko lak pepel...hikss..

niza said...

kak nita...hehehe...mmg kak...ramai sgt org...smpai x cukup meja...

niza said...

mama miya...pepel sweet ke sy yg sweet??hikss...

wantie said...

amboi... banyaknya makanan, sampai ke ujung sinun tu..

chewah.. chewah.. sedondon lagi uols yers.. tomey ar..