sayang korang!!!

search box

Thursday, August 13, 2009

happy birthday damia

pd tarikh ni,13 august...lahirlah seorg bayi perempuan yg sgt tembam!!!mmg tembam smpai nurse yg nyambut damia pun ckp tembamnyer budak nih...:D


ari ni, 13 august 2009 genaplah nur damia harisa berumur 3 thn!!!wpun dah 3 thn...masih bleh digomol2 lg smpailah dia naik marah...hehehe...

mulut cam bertih jagung...pot pet pot pet jek keje dia...kdg smpai eeeeee damia!!!diam jap!!! nnti mesti dibalas..ummila diam...:D amat sukerrrrr menyakat org!!!slalu abg dia jd mangsa...smpai nangis abg dia kerjakan...:D

damia...ummi doakan semoga membesar dgn akal yg cerdik...dan menjadi anak yg solehah...
ummi,abie n aqil amat sayangggg ngn damia!!!

12 coretan:

Gieyana said...

hepi besday yer Damia muchukkk..jangan nakal2 taw! dgr cakap Ummie yer..hiks!

mama erfan said...

happy birthday damia.... maintain comel sokmo ok... jangan nakal2...

Mummy Dasy said...

Happy b'day Damis.... pangai sama cam Daneen kdg2 kesian kat abng... semoga jadi anak yg solehah...aminnn

iedaLUVsham said...

epy beteday damia!!! muaahhh!!! jd anak solehah ye sayang.. ;)

sis_nita said...

epi besday to damia.. semoga semakin kiyut dan membesar menjadik anak yang taat pada kedua ibu bapa yerr..

zura@iwan said...

selamat hari ulangtahun kelahiran yg ke 3thn Damia....semoga bsr nnti jd anak yg bjasa kpd ummie & abie ye...

~nnti bg kek kt unty dlm sekpg 2 ye....tq...kakaka

CINTAMANISZ Lite said...

Hepi belated besday wat Damia mucuk..Dah 3 tahun ye? Jadi anak yg baik ye cayang mucuk..
Cepat2 besar..besar nanti kena jelita dari ummi tau, heheh

mama tisya said...

happy busday damia..smoga jd ank yg solehah

Sue said...

happy bday damia. da besarrr da dia yea.

aiihh.. damia aku pon mulut bole tahan gak tu. sama je. hehe

CaMaRPuTiH said...

happy belated birthday damia! moga jadi anak yg baik. kalo umie salah tolong betulkan. ahaks! :p

Damia..
Lahirmu ke dunia ini atas dasar cinta, sayang...
Hadirmu di samping umie dan abie atas dasar cinta, sayang...

Damia..
Semadikan rasa cinta mu pada umie dan abie atas dasar kasih dan sayang...
Eratkan rasa cinta pada mereka seerat mereka memelukmu saat kau lahir ke dunia ini...

Biar bagaimana pun lakaran hidupmu
Mereka lukiskan hanya yang terbaik hasil sentuhan terindah dari hati

MOGA TERBAIK ITU MILIK MU...
NUR DAMIA HARISA

mummyaeesh said...

happy bday dear! patutlah berat jek ati ni nak jengok ummi damia nye blog...walaupun da beberapa arini auntie dilanda kesusahan..gitew..woohoo

anyway... b a good girl dear.. happy 3rd bday!stay cute..ahaks

niza said...

thanks pd semua...muahhhhh!!!!