sayang korang!!!

search box

Tuesday, August 18, 2009

langkawi-part 6

pg ahad tuh pas breakfast...kiteorg trus check out...sbb takut x dan lak nak blk hotel smula...lgpun malas nak rushing2...kang x puas berjln lak kan...;)

mula2 kiteorg gi kota mahsuri...

jd model signboard jap...:D

makam sebenar mahsuri bkn yg ada batu2 tuh ye...
makam sebenar dia yg belah kiri berpokok2 tuh...aku dgr dr sorg tourist guide yg bawa pelancong tu yg gitau...

ni adalah teratak sri mawat...sorryla ye...sejarah dia aku x baca lak..:(

kat bwh umah tu ader lesung hindik,gambang etc....

aqil n damia sedang mengenali brg2 yg ada disitu...;)

kat area situ ader org jual cempedak goreng tau...aku pun belilah...beli rm4...masa dia tgh masukkan dlm plastik tu...aku pun ikut kiralah gak...aikkk...16 bijik jek...pastu aku tny...singgit baper bijik dik??dia ckp 4 bijik!!!tercengang aku!!aku gitau bie...bie ckp...apsal x ckp ngn dia...patutla awk kaya kan....:D:D

round2 sekitar tuh...asal jumpe port yg leh bergmbr..harusla posing kan...cam mereka2 ini...:D

cute x kami???:)):))

cuaca adalah panas ye pd hari tuh...tgk la damia...

dok nahan kepanasan...tergaru sana tergaru sini...

bile panas kan cpt letih...tu aqil dah malas nak berjalan...sib baik ader 'kerusi bergerak'...

sebelum bergerak ke tmpt lain...bergmbr la jap ngn mahsuri...the real mahsuri mmg xder la kan...gmbr poster pun jadilah ye bie...melepas rindu katanyer....:D

gara2 nak belon buih sabun tuh...n aku melarang sekeras2nyer...smpai bie pun naik angin gak ngn aku sbb x bg...:D n dorg pun ngamuk2 nak gak benda alah tuh...maka aku umpan ngn spek nih...

naper aku x bg??benda tu kan bercolor2...main mesti tumpah punye...mmg aku pasti sgt!!!1 hal plak nak basuh tgn kat ner...pastu klu kena baju...1 keje lak nak menyental...ketahuilah anak2 ummi...ummi amat malas nak menyental2 baju yg kotor nih...bkn leh basuh terus pun...dok peram kang...watnyer x ilang color2 dia tuh...1 hal plak lg kang abie korg kena beli baju baru...maner aci asyik beli baju aqil n damia jek kan...ummi pun nak gak...dah berganda2 lak abie kena hulur kan....kata nak berjimat kannnnnnnnnnnnnnnn......;);)

to be continue...letih weiii nak kena flashback blk...:D

2 coretan:

rizz said...

nk g gak makam mahsuri hehhee

niza said...

uiksss...nak tgk mahsuri ke???hehehe...