sayang korang!!!

search box

Friday, August 21, 2009

harapan ramadhan



aku ucapkan selamat berpuasa pd semua...ampun n maaf dipohon andai ada tersalah n silap sepanjang perkenalan kita di dunia blogging...semoga puasa kita tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya...salam ramadhan...

13 coretan:

sis_nita said...

salam ramadhan al-mubarak buat niza sekeluarga..

Rinna said...

Selamat Berpuasa untuk Niza sekeluarga..

qyla said...

selamat berpuasa jgak

;)

Gieyana said...

Salam Ramadhan gak yer..:)

zh-ena said...

selamat menyambut bulan ramdhan al-mubarak utk niza sekeluarga

Yan said...

samela kite za..

Yan said...

weii baru aku tingat.. ko tgl komen kata zul lembut dah kawin???
yeke?? bile?? ngan sape??? aku nak tengok gambo kawinnye... agak2 dia masih lembut lg ke???

terkejut... tp rindu gak kat dia.. sebab dia baikkan..

Hezesuze said...

slmt berpuase tuk niza sekeluarge...xblik klang ke???

insan marhaen said...

salam ramadhan 1 malaysia. ahai... teringat kg la pulak dengar lagu man bai tu...

ummi afifah said...

assalamualaikum..salam ramadhan..
semoga ramadhan kali ini lebih bererti..

niza said...

salam ramadhan tuk sume....

kak ze...x tau la kak bile nak blk...uhuhuh...

yan...aah kawin dah...aku tau pun dr fb dia...tp dia x buh gmbr kawin dia..just gmbr dia ngn wife ngn mak dia...dia brisi dah skang...dia kan army...cam x caya jek kan dia army...hehehe....dia mmg baik!!!

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Salam Ramadhan buat Niza sekeluarga!!

kin hashim said...

salam ramadhan juga drp kami sekeluarga di Limerick ;).