sayang korang!!!

search box

Thursday, August 13, 2009

langkawi-part 2

sambungan kisah di langkawi...kan aku gitau yg kiteorg dpt keta mlm tu gak kan...so mlm tu gak kiteorg gi beronggeng...:D xderla...sajer jek gi jln2 sekitar pekan kuah tuh...test drive katanyer...;) pusing2 terjumpa lak dataran helang...ape lg...turun n jln2 la area situ...

helang pandangan sisi...

helang pandangan dpn...

gmbr helang ni agak gelap sbb keadaan sekitar tu x cukup pencahayaan...sila slhkn majlis perbandaran langkawi sbb sajer xnak ltk lampu bnyk2 sekitar tuh...:D

aqil n damia kembali ceria sbb dah mandi...n dorg dpt berlari ke sana ke mari dgn bebas!!!

1 happy family!!!mata aku agak stim sbb flash!!

anak2 ni kan...dia dah syok dpt berlari ke sana ke mari...nak suh ambik gmbr pun kena paksa tau...tu aqil dlm usaha tuk memboloskan diri...

tgk anak dara sorg nih...langsung xnak pandang...bnyk gmbr dia camni tau!!!
xper2...yg penting bie dpt posing...:D

agak2 masing2 dah x larat...so kiteorg pun blk hotel...tido!!!esok lak sambung jln2...tunggu ye...

p/s:sib baik gak kiteorg mintak keta mlm tu gak...coz ramai member2 bie yg dah janji nak keta mlm tuh..sok pg call org tu..x berangkat!!!terpaksa plak carik org lain...eeerrrrmmmm....

1 coretan:

CaMaRPuTiH said...

burung helang aku mana yang? ker ko x dapat tangkap? :p