sayang korang!!!

search box

Tuesday, December 15, 2009

beriadah

weekend lepas...kiteorang tak kuar gi mana2 pun...bz ngemas umah...:D dah petang2 sket...barulah kiteorang kuar beriadah katanyer....aqil dok sebok nak main layang2...bukannya ada angin sangat pun...janji layang2 tu naik sudah...hehehe...

mencari port tuk 'berlari'...

layang2 sudah naik...:D abie yang penat dok berlari sana sini nak bagi layang2 naik...:))

esoknya ahad...kiteorang gi sini lagi...kali ni misi tuk berjogging...;) aqil steady jek lari 1 round 2 round tanpa stop...abie dia setengah round benti dah berjalan...(aku sebenarnya..:D)

main kejar2 dengan damia...:D

peace!!!

damia dalam aksi meniru gaya ummi tapi dihalang oleh aqil plak...

aqil dah syok jogging...siap ajak gi lagi hari2...abie...silalah layan ye...sebab abie yang ambik dorang balik kerja...:D

4 coretan:

ibu emy efy eqy said...

bestnya dapat beriadah sama2 keluargakan?

sihat otak dan fizikal. tak elok jugak terperuk je dlm umah.

niza said...

btul2!!!ku lihat hijauuuuu...hehehe...

Jiji said...

syoknyaaaaaa anak dah dapat kaki ni!!@!~

niza said...

jiji...mmg sonok!!!