sayang korang!!!

search box

Wednesday, December 30, 2009

pagi yang hening..hiks!!

pagi tadi masa aku tengah bersiap2 nak gi ofis...abie lak tengah pakaikan damia seluar...aqil bersuara....

aqil : abie...bila nak ada baby???lama dah aqil tunggu...
(nak terjojol bijik mata aku pandang dia..)
abie : nantilah...kita ambik baby mana2....
aqil : susah2 kita ambik baby eisya jelah...muka eisya cantik...
damia : cantik cam ayah ngah....(uwweekkkkkk)

damia admire tul dengan ayah ngah dia....tak abis2 ayah ngah!!!ayah ngah!!!manjanggg ayah ngah...

berbalik citer aqil...:D aku dan bie dua2 speechless...uhuhuh...

ha!!ader lagi 1 soklan mencabar perut dari aqil tuk abie...abie ni bila nak kurus???abie janganlah makan banyak....:)):)):)) soklan ditanya bukan masa tengah makan ye...masa tengah tengok tv...tiba2 dia leh tanya soklan macam tuh...:)

mulut bukan main lagi bercakap...tak sedar tuh umur baru 4 tahun...:)

9 coretan:

iedaLUVsham said...

huahuahua!! kene keje keras tuh! permintaan dari aqil, heheheh!!!

atty's said...

ekekke.nampaknya kena penuhi permintaan itu ..

Hezesuze said...

alah muda lagik kan...apa salahnye tambah anak....huhu

Hanz said...

boleh diketengahkan permintaan anak tu sesegera yang mungkin..heheh

Happy New Year, Niza! May 2010 brings wonderful life to u & your loved ones!

[-suziey-] said...

umangaih..kemain mintak baby..

niza said...

adeiii korang...jaga 2 orang pun aku dah ala2 surender kdg...uhuhuh...tp klu ader rezeki apa slhnyer kan...ahakss!!!

CINTAMANISZ Lite said...

alamak..dh abes citer langkawi?? hehe..


psst; tu dorang dua tu nak sgt ler adik baru. Umi ngan abie tak kan wat derk aje..hehe..

niza said...

kak alona....miahahahaa....kasi can la ummi n abie nak tido lena mlm2...

CaMaRPuTiH said...

uih... siren dh bunyi tuh weh...

aku ni ha za.. jaga sorang pun kengkadang cam nak surrender gak. adeeiii.... camno ni?