sayang korang!!!

search box

Tuesday, December 1, 2009

rasa cam....

nak berceloteh jek....tp kering idea la plak...uhuhuh...

sambutan raya haji kat klang dan yang lebih tepat kat andalas cam biasa2 jek sebab pagi raya tuh kiteorang dok rumah jek...mama aku adalah gak masak nasi impit dengan rendang...adik aku lak beli kuah kacang...sedappp gak kuah kacang dia!!!tahun depan boleh beli lagi...:D

plan asal aku nak dok rumah jek sebab aku dilanda virus selsema dan kepala pun ala2 denyut2 manja gitu...tapi sepupu aku call suh gak balik kampung umah mak lang aku...maka gagahkanla gak balik...kerja aku hari jumaat tuh...makan....makan...makan...dan makannnnnnn jek....wpun selsema dan sakit kepala...nafsu nak makan tuh tetap ader...pelik gak kan...:D

tu jerla 'keje' aku ari jumaat tuh...lembu kena korban pun aku dan bie tak bawak aqil dan damia gi tengok...alaaa...tak per...dorang dah pernah tengok masa kenduri kahwin cik ida 2 tahun yang lepas...:D(eh!!2 tahun yang lepas ke fida??i pun lupa...hiks) lagipun aqil dan damia bz....maiiinnnnnnnnn manjang keje dorang...ajak makan pun tak nak...tu pasal nafsu makan dorang tuh beralih ke aku...*suar dah ketat..uhuhuh...*

celoteh tanpa gambar ye kawan2...cam tak biasakan...:D

3 coretan:

[-suziey-] said...

rasa cam ape wei..nape aku xnmpk ape2 n3..ke ade video?

niza said...

suziey..lmbt load kot...

[-suziey-] said...

oooo ok br nmpk..la ko raya kt klang ke..aku naik ke utara..hehe...
ko gemuk pn xgemuk mana la wei..still kecik..jgn riso..mkn selagi Allah xtarik nikmat nk mkn..hehe