sayang korang!!!

search box

Monday, December 14, 2009

jom pesta penang!!!

4hb lepas...hehehe...citer lama...mama kasih datang penang...dengan abang niel yang jalan dok ngekang2 sebab kena sunat...:D malam tuh kiteorang bawak mama kasih gi pesta penang...

aqil punyalah happy dapat naik benda alah nih...aku lak rasa ngeri takut dia tercampak...uhuhuh...sib baik abang niel ader...leh temankan...kalau tak...haruslah ummi jadi peneman dia...:D

ok yang ni...damia boleh naik...suka dorang dapat 'bawak keta'...

pecut tuh!!!

yang aku perasan...bila pusing kiri...aqil akan pusingkan stereng tuh ke kiri...kanan pun gitu...damia lak...main rambang jek pusing ikut maner....:))

penat berjalan...pekena kopok lekor dulu...:D

ikut hati aqil...semua benda dia nak main...uhuhuhu...:D 1 token rm2 tuh!!!minimum nak main kena 2 token!!!calculator!!!calculator!!!:D tapi sib baik la ummi ni dianugerahkan oleh Allah daya memujuk yang cemerlang...;)selamatttttttttttttttt........

2 coretan:

MAMASYAZA said...

akak pun belum penah bawak anak2 akak ke pesta penang, teringin gak, maklumla cuti sekolah ni bebudak tu belum kemana2 lg..kesian depa

niza said...

kak...bwkla dorg...cuci2 mata....hehehe...