sayang korang!!!

search box

Wednesday, December 23, 2009

langkawi - part 2

kami sampai di jeti kuala perlis dalam pukul 12 tghari...sampai2 jek terus bawak turun beg2 dan driver2 kiteorg gi carik parking...:D

anak2 berlari bertempiaran ikut suka kaki nak gi mana...

memandangkan feri ke langkawi pukul 2 petang...

jadi sempat la kiteorg mengisi perut dulu...dan yang penting...apa lagi...

bergediksss la kannnn...:D

anak2 pun nak bergediksss gak bawah celah kangkang ummi dia...;)

sabar menanti tuk naik feri...sebenarnya malas nak berebut2 dengan orang yang ramai....

yeaahhh....feri sudah sampai...

dalam feri pun wajib bergambar gak ye...

8 coretan:

~~ciklinn~~ said...

seronoknya jalan2...... ciklinn tak kesampaian nak ke langkawi cutii nie... disebabkan kemabukan yg tak ilang2 lagi.. hhuuhuhu

alahaiii rasa nak geget budakk gegirl baju pink tu.. hahah

niza said...

alahaiiii siannyer ciklinn....xper2...next yr leh gi...hehehe...

nak gigit budah baju pink???jgnla...ummi dia pun terasa gak....hehehe...

CINTAMANISZ Lite said...

akak gi langkawi 12hb-14hb ritu...hmm

atty's said...

kty sampai langkawi ..ptg kamis kol 7 ptg..

Nurhayati said...

bestnye jejalan langkawi reramai..meriah betul.
antara gambar byk2 ni, gambar yg reramai tgk bola menjadi pujaan hatiku hehe

niza said...

kak alona...klu gi date sama ngn sy kot2 leh terjumpa kan...hehehe...

niza said...

kty naik flight kan???

niza said...

yati...hahahaha...sabo jek...