sayang korang!!!

search box

Wednesday, December 16, 2009

prosperity versi kampung

skang kan tengah musim prosperity burger...semua pakat gi serbu mcD nak makan kannn...aku gak rasa tak bernafsu nak gi serbu...sebab apa???sebab nih...

aku leh dapat prosperity burger versi kampung punya....sedaappppppp!!!! nilah oblong burger...ala2 prosperity gak...:D

6 coretan:

mama uzma said...

hihi....betui2...kat sebelah taska iena ada buka kedai burger..ada gak jual nih...klakarkan nama dia..hihii

el said...

w/pun aku dah pekena prosperiti ni..tp bila tgk pic kat blog ko ni..ya rabbi rs terliur x hengat...heheh bila mau banjer dakuuuu huahuahuahua

[-suziey-] said...

adeii..dh la lunch hour..lapo siot

MAMASYAZA said...

mmg setiap kali CNY akan keluarla prosperiti burger kat McD. masa akak preggy kat ami, akak suka sgt mkn burger ni, tapi sekrg dah kureng, sbb peda sgt

ibu emy efy eqy said...

sedapnya...

niza buat sendiri ke?

farish H said...

sdap tuu