sayang korang!!!

search box

Monday, December 14, 2009

kena marah!!

bila kena marah jek...mulalah buat muka...mulalah nak tenung muka ummi dan abie balik...kan main lagi!!!tak padan dengan kecik!!!pastu nanti kang...merajukkkk...merajukkkkk... merajukkkk... selagi ummi or abie tak pujuk...selagi tulah dok merajukkkk!!!

baru lepas kena marah dengan abie...sebab sebok jek nak membontot mana abie gi...pantang tengok abie pegang kunci grill...ingat nak berjalan jek...skali ha ambik!!!kena marah...ummi pun apa lagi...'woooo...damia kena marah!!!very good!!' tu yang dia nyorok belakang langsir...:D

jelingan tajam!!!alaaa...ummi tak ngeri pun....'wwwoooo....bluekkk!!'

10 coretan:

[-suziey-] said...

hahahha..best btl tpt merajuk..ekeke:p

el said...

hahahahaha mak bapak buli anak2..klako la korg ni...

nasazfrog... said...

alor kesiannya dia,,, ummi marah dia hehh... kak pujuk la dia kak,, kesian dia,, bebudak biasa la kan,,, :)

Mama Azlina said...

ala..siannya dia...tahu carik pot pulak tue...hehheheh

niza said...

suziey...dia maner dan jek nak majuk celah maner....kat mana kena marah kat situ la dia majuk...

niza said...

el...hehehe...geram sgt tau kdg ngn dia...uhuhu...

niza said...

nasazfrog...akak nak pujuk ikut mood akak gak...hahaha...klu agak2 rasa sian...pujukla...agak2 rasa geram gak ngn pangai dia...akak wat x tau jek...hehehe..

niza said...

mama azlina...hehehe...port dia ikut kat maner dia kena marah...hehehe...

MAMASYAZA said...

bebudak mmg camtu, kena marah aja dah pandai protes, tunjuk perasaan, tapi si kecik akak pulak, kalo semunyi blakang langsir tu ada maknanya..mesti nak berak..hehehe

Mr. Kawtim said...

alala... majok lak. Meh kawtim dgn uncle meh. hehe