sayang korang!!!

search box

Monday, December 28, 2009

langkawi - part 7

tempat2 yang kami terokai sepanjang naik bot,antaranya gua kelawar @ bat cave...

dalam gua kan...tentulah gelap ye tak...aqil adalah penakut gelap ye kawan2...

tengok tuh...dia tak nak jalan...

sib baik ada ayah teh yang gagah...terpaksa dukung dia sepanjang dalam gua tuh...:D

eerrr.... dah bodek nih...xder apa2 ker???;)

ada stalaktit lagi...(my geography A++++ :D)

penuh kelawar kat atas...nak ambik gambar pun main snap jek...memang tak nampak apa2...even dia bagi torchlight pun...alahaiii...tak puas tengok...eerr..akram...kelawar2 nih suh kirim salam kat u...dia kata u nih kawan dorang...ye ke???:)

4 of us...

dah nak sampai hujung gua ni kena jalan tunduk sket...untung orang2 size cam the ladies...main tunduk jek...tak yah merangkak...:D

wahhh!!!ramai peminat dok ngambik gambar mak ayah nih...:D

8 coretan:

atty's said...

beshnya niza g langkawi..mcm2 tmpt pegi.

kty tak pegi mana sgt..sbb ade keje kan ..jadi tak planning..

niza said...

mmg sonok kty...puas rasa gi langkawi kali nih...

Mr PenyuBiru said...

bestnye coti² mesia sampai ke gua kelawar. ni yg buat nak bercoti lagi ni.hehe

Hezesuze said...

uik ade ke gua kelawar kt langkawi tu??? sbb akak xnmpak pun signbord dia...hehe

Hezesuze said...

uik ade ke gua kelawar kt langkawi tu??? sbb akak xnmpak pun signbord dia...hehe

sueanne said...

last year, cmpany trip g langkawi..ada gak msk gua kelawar ni..time tue dh mgrib..menakutkan..jalan pun berhimpit2x.hehehe

niza said...

mr penyu...gilah lg...best!!!

kak ze...ade kak...klu akak gi kat jeti kilim tu...ader tulis kak pakej nak naik bot kemana2...

suanne...gi time maghrib...menyeramkan...hehehe...

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!