sayang korang!!!

search box

Thursday, July 16, 2009

FM!!!

dapat FM dr ayu...thanks dear!!!dpt ni pun sbb aku ngn x malunyer memberi address ke ayu sbb dia mencari hanya 10 org yg bertuah (bertuah ker??) sajer....aku org yg ketujuh...:D

suziey...ape maksud huruf T kat sampul tuh???posmen mintak tenuk ngn aku ke??;) aku x bela tenuk...uhuhu...

11 coretan:

Gieyana said...

hahaha..lawak ler ko..dh tersenyum2aku dbuatnya..ko tanya suziey menatang T tue stand for what! "Tenuk"!!!tang tue yg x bleh tahan tue...

~ Cantik FM tue...:D

momguess said...

ko punye FM dah dpt erk
aku punye bile sidratul muntaha nak bagik nieeeeeeeee???

huhuhu

neezareef said...

aku tau ape masud T tu

masudnye stem x cukup tu wehhh

Sidratul Muntaha said...

ahaks!
malu saya..
xyah ler tunjukkn fm saya..
ehhe
anyway..
glad you like it!

MaMa aYiN_FaSHa said...

Boleh jadi tu dia nk ko pos tenuk balik..ekekekke..tak pon Tapir..hua..hua..hua...

rizz said...

shantekk!

CuTeMiUt78 said...

hah.. tenuk ?? pe kena mengenanya tu.. hik..hik..hik

Hezesuze said...

whoii ni x aci ni....ayuuuuuuuuuuu!!! akak nk jugak...nk jgak...wkakakaka

el said...

aku nak jugakkk..oraitttt kahhhhhhhhh

Mummy Dasy said...

Tenuk...hahaha tenggiling kot..

niza said...

gie~ekeekek...aku x tau T tu tuk ape...

kak ina~eerrr...jerit kat ayu cpt!!!tp akaknyer kan spesel...heheh...

kak neeza~ye ke...pastu nak wat per??

ayu~thanks ye ayu...i like it!!!

ieda~hahaha...muat ke nak masuk dlm kotak...huhuhuh...

rizz~tq

kak rina~mmg xder kena mengena...ihihih...

kak heze~kak..mintak ngn ayu kak...hehe...

el~eerr..ko tgk jeklah ye...hihi..

mummy dasy~hahaaha...ok gak tuh...