sayang korang!!!

search box

Tuesday, July 14, 2009

mamam

pas puas cuci2 mata tgk durian....harusla cuci isi perut lak...dah tghari kan...mula2 ingt nak gi mkn nasi ayam kat jelutong...skali tutup daaaa...xder rezeki...uhuhuh...

pastu trus nuju ke giant...mkn nasi ayam kat giant lak...yg penting abis licin ye aqil n damia mkn...smbil naik 'keta' smbil mkn...

sib baik ari ahad tu x ramai sgt bdk2 kat playground nih...

aku lak mkn yee mee sizzling kongsi kong ngn bie...sedap plak yee mee sizzling dia...nak2 lak cili kicap dia jenis blend cili api tuh smpai hancur...lg lah berselera aku mkn...aku wpun kuat mkn pedas...tp bab mkn cili2 yg x diblend aku xleh nak telan...x nikmat bg aku...:)) harusla diblend hancur baru laju jek masuk dlm anak tekak aku...slurrpppp!!!!

menikmati yee mee sizzling...

pastu masuk dlm giant...usha susu dumex...rm19.90 klu x silap...then beli yg 2nd punye dpt discount 50%...ingt nak rembat gak sedozen...tp keciwa sungguh la...perisa asli xder...ishhh!!!saperlah yg borong ni...xnak simpan tuk aku sedozen!!!kijam wooo...

niat di hati nak la round2 lg ke hulur ke hilir...tp spt biasa...aqil menyambung amukan dia...sbb dia nak pistol yg cam org main paintball tuh...klu harga rm10 tu leh la beli...ni rm199 ke rm119!!!xder maknanyer nak beli....mintak mahap la ye...

dia dah ngamuk...aku n bie pun dah hangat hati jek kan..trus blk...kat umah tido!!!nikmatnyer...

12 coretan:

neezareef said...

kemain semangat ko ngadap sizzling yee mee tuh..dah lama x mkn nih..

sje je nk suh aku mkn byk

sis_nita said...

weeiii..
ko ni..
cuci perut tu buang isi lerr..
ni ko lain lak..
tambah isi lak..
heheh!

niza said...

kak neeza~best in town!!!hehehe....sbb x jumpe lg yg sedap selain kat giant nih...hehehe...

kak nita~kan aku dah garis kat cuci tuh...hehehehe....

rizz said...

sdap tu sizling hee

zue_annie said...

aku masa keje sana suka gak g giant mkn sizzling yee mee tu tp x suka buh telur....

mamadanish78 said...

mak'oiii...mmg peberet mamaD la sizzling tu tau...
klu g tesco ke...giant ke..mmg menu inilah yg mamaD bedal..
samalah..mmg takleh nak telan cili2 gitu rupe..he2..
wah...aqil nak mainan sampai ratus2 henget tu...wakakaaa...

Gieyana said...

mmg sedap sizzling kat situ..compare ngan tesco tue...

~ Consider pot aku lunch gak nie taw!heehehehe

rynas said...

hamboi berselera makan..saya pun suka juga sizling mee tuh..sedap makan ngan cili kicap

insan marhaen said...

First time makan sizzling kat Restoren BIB, Kulim. Masin... argghh...

ibu_arifa said...

khusyuknyer makan sizzling mee tuh.. lama ta mkn mee tu .. nak cari gak..dulu lum kawen dok mkn kat tesco.

el said...

betul ke sizzling me tu sdp..kat giant eh...harus torai..hehehe

niza said...

rizz~mmg sedap!!!

zue~aku pun slalu x buh telur...tp ari tuh cam tingin lak...hehehe...

mamaD~tesco kat sini sizzling dia kureng sket...tulah..nak menan beratus2!!!

gie~tul!!!tesco nyer ala2 kureng sket...

kak rynas~mmg sedap kak...panas2 pedas lak tuh...leleh peluh...

insan marhaen~uhuhuh...ciannyer...tgh berangan kot masa masak kuah tuh...hehehe...

ibu arifa~cpt2 cari...kang habis...hehehe...

el~silalah try...mmg sedap!!!di tekakku...