sayang korang!!!

search box

Wednesday, July 15, 2009

tiru mcm ummi!!!

nak tgk aksi aqil n damia selps 'pembelajaran' dorg melalui pemerhatian terhadap ummi???


damia beria pgl aqil suh cpt nak ambik gmbr...masa ni aku tgh lipat baju...nmpk jek aksi dorg...cargas aku capai hp aku snap gmbr dorg....

caner ummi dia buat...gitulah yg dorg lakonkan semula...:D

siap peluk leher abg lg tuh...hasil dr damia ambik gmbr tuh aku lupe nak 'blutut' dr hp bie ke hp aku....;) tp aku rasa nmpk mulut jek kot...:))

skang ni kan...dorg ni ape yg kita buat tu yg dia ikut...sgt marabahaya!!!ummi n abie...silalah jaga tingkah laku n percakapan kita sehari2...

penah 1 ari tu bie terlepas ckp b*d*h masa tgh drive sbb bie tgk ape ntah...pastu aqil bersuara...ummi...saper ckp bodoh masuk api neraka kan...:) sengih jek aku...pastu aku ckp ngn aqil...lain kali kalau aqil dgr abie ckp lg...aqil ckp ngn abie nnti masuk api neraka tau...ok!!! padan muka bie!!!suka aku!!!<:-P<:-P

14 coretan:

zue_annie said...

hahha tul tu bebudak cepat tau blajar n tru apa depa lihat n dengar..

so korg jga la ek tgkah laku hikhik

~mamazahra~ said...

betul..betul..betul...
budak2 mmg belajar dari ape yg derang dengar n nengok...
salunye, mmg norly lah yg terlepas ckp yg bukan2, encik suami yg salu ingatkan..hikhik :P

Mummy Dasy said...

hikhikhik dah rasa dah anak2 sound direct gitu..
si adik beria² jek amik gambo siap sengih²

rizz said...

sweet je hehee

niza said...

zue~hihihi..tulah...berjaga2!!

mamazahra~hikhik...so next time kena lbh berhati2 dlm brckp...

mummy dasy~tulah...masa taip entry ni tingat daneen marah ckp mam**s tuh...hihiih...

rizz~hehehe...

neezareef said...

budak2 skang mmg cpt tangkap..pndai komen je mak paknye klu tesasul

niza said...

kak neeza~mmg!!!

CaMaRPuTiH said...

yer... stuju budak2 cpt belajar! pastu tingkah laku kita lgla kene jg sbb dia citer kat org tau apa yg kita buat. bab2 sensored tuh lglakan... So... berhati2 di jalanraya! :p

niza said...

cha~bab2 tu harusla dilakukan di bilik yg berasingan ye....heheheh...

Hezesuze said...

mmg bdk2 skrg cerdik...sbb tu bila berkata2 kene hati2...huhu

niza said...

tul kak..

U-jin said...

haha..bijak betul bebudak ni kan...kadang x terkata mendengarnye

Gieyana said...

haa..kena hati2 ar bila 'berlakon'..hehehehe....

~ x terlayan ler plak kerenah diorang bila dh start bercakap kn!heeee

zh-ena said...

betul tu..dr kita la ank2 akan tiru n tgk tingkah laku kita..jd jaga2 la tingkah laku kita depan ank2