sayang korang!!!

search box

Wednesday, July 8, 2009

ketemu jua...

pas antar mak adek...kami trus gi blk ke kedai nasi ayam periuk besar tuh...coz nak jumpe sesorg yg dtg dr jauh....jauh la gak..dr teluk intan sana...cuba teka saper??hehehe...mestilah besanku katanyer...sheila rusly...opsss!!!silappp...shiela vogeh vogue daaa....:->

dia dtg penang motif utama sbb nak gi kenduri kawin...bab jumpe2 kiteorg ni sampingan jek kan...:D....xderlah...jumpe kiteorg nilah motif utama ko kan shiela...tp ko wat ayat memujuk hubby kata gi kenduri kawin kan....tul x???>:)

aku smpai sana dlm kul 3 ptg...tp sukacita dukacitanyer x dpt jumpe ngn tok el... ko mmg kan tok...xnak jumpe aku...mesti ko sedih x dpt jumpe aku kan tok...ko nangis x tok??korg pelik x apsal aku pgl dia tok??hanya kami berdua jek yg tau...hikhik...baik xyah tny kan...miahaha..

masa aku smpai tgl zura n shiela jek tgh melayan anak2 kat luar kedai tuh...pastu aku trus cemolot ngn shiela...ngn zura aku hari2 bertentang mata dah ngn dia...x heran dah nak cemolot...hahaha...sementara tunggu gie smpai...kiteorg pun berborak2 la sedas dua...ape yg diborak??aku pun x ingt daaaa....ngeh ngeh ngeh...shiela..naper ngn ko aku x malu ek??kahhh...

aku bwk jeruk jek...sian ko tok...x dpt mkn jeruk yg aku wat sindri...tok caya x??hihi...

aku dpt blueberry cheese tart dr zura...

ku cilok gmbr dr blog zura...sbb aku x dan nak snap gmbr tart nih...dlm keta lg dah abis...sbb perjalananku masih pjg lg...

ni lak cokelat dr gie...masih lum dinodai lg pd saat entry ni dibuat...

ni lak dr shiela...motip ko bg jam nih??ahaks!!!

maner gmbr kami??ishh...harusla ader gmbr2 kami...x sah klu x bergediks kan...

dlm hp aku cuma ader gmbr sekeping ni jek...ekeke...

makanyer...aku terpaksa mencilok dr blog2 mereka bertiga tuh....

dr blog zura...

tp gmbr2 dr blog gie n shiela aku x dpt nak curik lg...sbb dorg x wat entry pun lg geder2 nih...:-SS ishhh!!!cpt la korg hapdet....

24 coretan:

el said...

ko mmg durja
ko tau x aku dok situ dr kol 1 smpi kol 2 tgu shila n zura smpi
ngan xde ekon kat d'piazza tu..sib bek ada angin lintang..bleh la msok dlm baju aku sbb tetek dh bsh...kahhhhh
zura kt ko dh ada kat nasi ayam tu..aje ko saje xmo jpe aku kan kan kan..kahhhhhhh
kalo x bleh aku mkn nasi ayam 2 x....kahhh

rizz said...

cokelat yg sdap tu hahaa

niza said...

el~apsal ko x ckp ngn aku ko dah ader...shiela pun ckp gak ke aku ko dah smpai situ..masa aku turun intai2 la gak kot2 ader 'tok' dok sorg2 kat situ kan...non adooo...hehehe...ym aku no tel ko...

rizz~cekelat mmg sedappp!!!

taz said...

ish ish. sedapnya strawberry cheese tart tu. terliur je tengok.nasib baik tak puasa hari ni. huuhu

Gieyana said...

kahhhh...aku tunggu mood aku stabil br bleh wat entry...pslnya aku tunggu ko wat entry dulu..kahhhh!

~ aku tgh dok layan blues lg nie ha...:D
~ uhuks..Zura x nak kasi aku jeruk tue....x kira aku nak dr ko jugak..

CaMaRPuTiH said...

owh...gathering lg yer. semangat tul ko ek. cayok2.

niza said...

taz~jauhla dik nak antar ke segamat...hehehe...

gie~aku tunjuk kat ko tmpt aku beli jeruk jelah ye...sindri pilih...hahahah....

cha~gathering slagi bleh...hhihiih...

~zuraiwan~ said...

el..smpi gitu sekali angin lintang masuk dlm tetek ko....kakakaka..mgkuk tul hg..sapa srh hg p sn awal...aku srh tggu kiteorg gi br ko gi...kan ko dh kena

gie aku nk kasi jeruk...hg yg jual mahal...hahahha....

aku tahu sbb apa niza pggil el "tok"....kekeke...

neezareef said...

nk menanges nengok blueberry cheese tart tuh..msti lembut giler...weee nk jugakkk

niza said...

zura~cuba teka sbb ape???tok..meh kite tgk btul ke x jwpn dia...ke tok dah bocor rahsia???eerrmmmmm....

~zuraiwan~ said...

hahaha...sbb si el ni yg srh pggil apa2 aje....so ko pggil la dia "tok"

betui ka jwpan ku???

~zuraiwan~ said...

hahaha...sbb si el ni yg srh pggil apa2 aje....so ko pggil la dia "tok"

betui ka jwpan ku???

niza said...

zura~oooHHooo...tidak tepat!!!kan tok kan...hehehe....

kak neeza~jauh tul nak antar...hehehe...

[-suziey-] said...

ceh patutla ko last skali org publish..sbb nk cilok gambo..ekekek;D

shi3la said...

motipp haku kasik ko jam supaya ko tepati maser..hakhakhakkk...

makacehh yer besann sudi jumper haku dan bawak kan haku jeruk...cayunkkk ko..!!

shi3la said...

hakunyer hupdate lambat sikit yer besann...tgh ikut turn nihh...kahhhh

niza said...

suziey~dorg lg lmbt tau...x publish2 lg...huhuhuhu...

shiela~aku tepati masa la tuh...dah plan asal kata dlm kul 3 kan...tgk...kan tepat aku smpai...hehehe...
sama2 besan....hehehe..
aku rasa minggu dpn la kot entry ko tuh...uhuhuh...

zue_annie said...

patut la ku tgk sama ja gambar kat blog zura upanya ko cilok heheheh...,.

niza said...

zue..dlm berblog harus pandai mencilok....wakakaa...

~zuraiwan~ said...

huh...slh jwpan ku...x mgkin2....tipu nih...

niza said...

zura~hahahhaa...jwpn anda x tepat...hikhik...

sis_nita said...

hmmm..
dik..
kang ko lek klang..
kita jumpa yerr..

huhuhu!

mummYaeesh said...

wah meroyan ni asyik gather jek kejenye!
jupe besan katanye..mertua aqil ke mertua damia..awas lho!woohoo

niza said...

kak nita~ye kak...tp plan seterusnyer nak blk raya nnti la...heheh...

watie~wwhhoopppp!!!!!heheheh...