sayang korang!!!

search box

Wednesday, June 24, 2009

2 in 1

naper 2 in 1??sbb aku nak bg 2 citer dlm 1 entry...ni sume berlaku semlm...

time lunch hour...aku n zura gi tesco coz zura nak gi post office...settled sume...zura pun membagi idea tuk mkn di mcD...aku pun on jelah...dah lama x mkn sesama ngn dia...nama jek 1 ofis...tp kami jarang kuar gi mkn...masing2 mls nak berjln...hehehe...klu beli kat bwh pun tapau...then mkn kat meja masing2...kdg aku dah tapau pg2 tuk lunch...kes malas nak turun...hehehe...

set mcChicken tuk kami...yg penting air tukar ke milo xnak ice ye...

ishh..isteri saperla yg tertgl kat mcD nih...hehehe...

gmbr aku??aku low profile....ahaksss!!!

blk dr keje lak...smpai jek umah aku trus ambik aqil n damia gi umah mama yah...nak tgk cucu baru dia...lama x jumpa...dok borak sakan aku ngn mama...dah nak maghrib baru la nak blk umah...nak naik keta pun sambung lg borak sket...hehehe...standard la kan gitu... :D

smpai2 jek baby ni tgh tido...ape??nama dia??bleh x aku gitau yg aku lupa nak tny ape nama baby nih....hehehehe....

dah nak blk baru la celik bijik mata dia...umur baru 3 bln...tp tgk muka cam dah matured jek..hehehe...

tp sian baby nih tau...terpaksa berjauh ngn mak dia...rezeki mak dia masa ngandungkan dia ni dpt keje government...tp malangnyer tmpt keje kat teluk intan sana...nak xnak terpaksala berjauh ngn anak...dulu masa baru2 kawin...berjauh ngn suami...suami kat kl dia kat penang...bila suami dpt tukar penang...dia lak kena gi teluk intan...bila tel mama dgr suara anak nangis...mak dia pun nangis gak...bak kata mama..sini melalak sana meraung...hehehe...aku pun gitu gak...dok gelak ke org!!! :P

xperla...berkorban jap tuk kesenangan akan dtg...aisehhh aku nih...ckp pandai...cuba kena btg hidung sindri...bleh ke nak berkorban camtu??hehe...tp aku pun penah gak alami PJJ ngn hubby lu...so aku amat memahami perasaan mereka2 yg PJJ ngn anak n suami nih...sedih tau!!!

message tuk hubbyku...sbb dia ader niat nak dok jauh ngn aku demi kesenangan hidup di masa dpn...uhuhuh...bie,sy xnak berkorban dgn cara berjauhan ngn bie...ingt tau!!!ingt!!!biarla bie ckp sy ni asyik dok bwh ketiak bie jek..tu lbh baik dr sy dok bwh ketiak ???? hehehe...(ayat ugutan disini ye..)

17 coretan:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

weiii...muka aku cam tgh stim mkn mcd jerkk...ahakkk...
~tiba2 n3 ada gmbr bb lak..iya2 kut aku yg beranak...wakakaka..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

opsss lupe nk jwb....isteri Mohd Irwan Bin Talip lah....hahahaha..kena tiggl sbb rini dia p KL..

Gieyana said...

A'aa ler..Zura cam stim jer layan Mc'D tue..hahaha...
Mana picture ko nyer...:d

NizA said...

hahahahahaa...stim ye...hubby gi kl dan2 tu stim ye...muahahah...

zue_annie said...

baru nak bg tau istri iwan hikhik...aku pon penah pjj ngn hubby halfyear gak pas kawin dulu

Ieda Zakaria said...

wehhhhhh..makan McD yer..ada air milo?? bkn ke uols dua ni pesen minum air kat opis..muahhaaaa...

Taz Jaafar said...

waa..nak mcd. mengidam plak rase. :p

NyIzd said...

aper yg stripes/dots putih kat muka baby tu?

ibu_Arifa said...

lor..korang (kak zura dan kak niza) ni kawan yer..hihi..

comel tgk baby dlm buai tu..bulat yer mata dia.

Suziey Ahmad said...

ni kes mengulor nih..ekkek:D

watie wyyn said...

seb baik mkn mc d!ingat pakat dgn zura makan doyan + motan lagiks..cis!

hamboii baby tu kecik2 da penuh bdk sejuk muka..sure kulit cantik bila da besar nnt!woohoo...

siannye...takbleh minta transfer ke?? yg hubby u lak..nak g mana??

wei..nak jeruk gak!woohoo (tetiba kan!)

Yan said...

pjj??? zaman bercinta dulu bolehla... kalau dah kawin ni.. takmola aku.. ngan anak lagik nak kelek..

MiJa said...

kami jugak la PJJ forever! huhu

NizA said...

gie~aku kan pemalu...ko jgn risau...aku mkn xder stim cam zura...hahaha...

zue~ye ke...sedih kan...setiap kali nak antar dia kat bus stand setiap kali tulah nangis...uhuhuh...

ieda~hahahahaa...yg ni spesel kes...hampeh mung!!!kekeke..

NizA said...

tazz~alalala...cian la adik akak sorg nih...meh2 sini...akak belanja...hehehe...

noy~bedak sejuk kot...mukaku begitu berharga katanyer...ekeke...

ibu arifa~ye yang...kwn seofis lg...ari2 tgk muka zura...toleh sket nmpk muka dia...rasa cam nak cat jek muka dia color ijo...kekeke...

NizA said...

suziey~weiii...kami x penah mengular tau...kami pekerja cemerlang...hehe...

watie~baru dpt keje mkn masa la kot nak transfer...hubbyku suh dok kat kemaman ngn parents dia kengkonon nak wat biz kat sana...uhuhuh...x sanggup...2 minggu skali baru jumpe...no3!!!klu dia dok skali no prob!!nak jeruk??ahad nnti ye...

NizA said...

yan~sedangkan masa bercinta pun jumpe ari2...nak plak dah kawin...uhuhuhu...

mija~alalaala...siannyer dia...sabar ye yang...boring2 tu dtgla umah kat balik pulau...