sayang korang!!!

search box

Friday, June 5, 2009

kenali diriku

xder sesi luahan rasa lg ye kali nih...hehehe...dok jln2 kat blog zue...terjumpa plak tips kenali diri... tetiba terasa lak nak berkenalan ngn diri sindrik...hahaha...

jom kita try...

mula2...Dr Fadzilah Kamsah ckp...kita bleh kenal diri sindri melalui tarikh lahir...so ni aku dah gitau tarikh lahir aku nih...jgn wat2 lupa plak ye kwn2....muahahahaa....

kita main ngn nombor ye...jgn pasni gi kedai magnum lak...magnum aiskrim xper...hikhik...

baper tarikh lahir korang??
aku : 8 9 1980 (ingt2!!!watie @ mummyaeesh dah confirm ingt...:D)
pastu tuk kotak pertama nih...kita tmbh haribulan ngn bulan dulu...
camni>> 8 + 9 = 17
kita kena jadikan dia 1 no..maka... 1 + 7 = 8

kotak pertama aku no 8...

kotak kedua plak...tambah semua no2 tu termasuk thn2 skali...
camni>> 8 + 9 + 1 + 9 + 8 + 0 = 35
skali lg...jadikan 1 no gak...maka... 3 + 5 = 8

kotak kedua aku no 8 gak...no ong nih!!hikhik...

lps tu no kotak pertama dicampur ngn no di kotak kedua...
camni>> 8 + 8 = 16
jadikan 1 no gak...cam x biasa...hehehe...maka 1 + 6 = 7 (ooo patutla aku suka no 7...sejiwa rupanyer...hehe)

apa yg ada disebalik no 7 tuh...mari kita merungkai disebalik no 7 itu...

1 Pemimpin
2 Lembut
3 Kemas(cerewet) >> 2 dlm 1 tuh...hehe..
4 Rajin
5 Boleh berbincang
6 Angin
7 Patuh
8 Bisnes
9 Glamour

yg aku besarkan tulah diri aku...hehe...no 8 aku largekan gak sbb dua2 kotak aku pun no 8... adakah aku bisness minded punya org??rasanyer pas kawin ni...bisness minded aku ni dah ditransfer ke hubby aku la...hehehe...

aku seorg yg patuh???hehehee...mana yg wajib tu harus la dipatuhi kan...yg agak2 leh ngelat tuh...ngelatla slagi bleh...kehkeh...

Maka anda sudah cerminkan diri anda mungkin sifat-sifat ini ada dalam diri anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda akan menjadi seorang yang berguna..
Selamat mencuba....(ni kata Dr Fadzilah Kamsah tau...)

kata aku lak...korang nak cuba silalah...tp jgn lupa tarikh lahir aku tu ye...muahahahaha....

9 coretan:

neezareef said...

wah tetiba ai pemimpin..huhu

sis_nita said...

huhu!
kira promote besday laa nehhh..
kang lerr akak try..
tgh menahan demam ni..
huhu!

tehais said...

bagus2 belaka.Nie yg sy pun nak tengok.hikhik

zue_annie said...

KEKEKEKKE...INSYAALLAH X LUPA KOT HEHEHE..SBLM TU INGAT TARIHK AKU LU SBB MAK AKU SALINKAN AKU LU HEHEHE AKU 15/8 TAHUN SAMA KO..KO 8/9

niza said...

kak neeza~huuiiyyooo..pemimpin u...hehe..

kak nita~ciannyer dia....nnti suh sara watkan pengiraan ni ye...hehehe...

tehais~sila2 tgk...hehehe...

zue~insya allah aku ingt...hahaha...damia 13/8...ko celebrate la skali ngn dia nnti ye...hehehe...

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. bulan sembilan yo.. emnmm.. okies ingat.. heh..heh..heh..

U-jin said...

wah bagus....bizwoman..

mummYaeesh said...

sedapnye aiskrim magnum..tetiba rasa nak beli lak tp skang kul 7pg..woohoo

ye harulsh weols ingat tp bleh wat2 lupa kan..sbb ramai sgt bday aritu..ahaks!

woit bkn ke yg kotak 1st tu hanya no ari lahir kita?contoh uols 8hb so 8 jerk la..8 gak so kira halal la!woohoo

weols penah wat benda ni..da lama da..zman2 kat kolej dulu tp sifat2 no 1-9 tu lain la..mcm weols dulu klu no 2 utk talam dua muka..no 4 kuat seks katanye..whoops!

so kesimpulannye menda ni mengarut jerk..sesape pun bleh reka sifat yg no1-9!

niza said...

kak rina~hehehe...ingt2 ye...

ujin~kata dia...tp wallahualam...eheheh..

watie~entahla...xleh caya sgt pun...tul tuh!!!sesaper pun leh reka sifat no 1-9 tuh...