sayang korang!!!

search box

Thursday, June 25, 2009

maafkan aku!!!

aku ingin memohon maaf kepada semua kerna aku terpaksa wat entry nih...

entry ni adalah permintaan suamiku...(nmpk sgt dia lak yg nak jd blogger tegar...uhuhu...)
memandangkan aku xnak jd isteri derhaka...
maka ku turuti permintaan dia...
kerna menghargai penat lelah dia....
kesanggupan dia mencari...
mengharungi semak belukar...
maka...inilah hasilnyer....

^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^


larikksssssssssssssss!!!!fuh...fuh...dahla...penat la lari...cungap aku!!!

13 coretan:

[-suziey-] said...

ceh..seb bek xjeles sbb mlm td dh blasah duyan ngn hubby..ekekk:D

nyizd said...

waaa~kat brunei belum lagi musim durian..hopefuly nx wk wK2 noy k kl ada lagi durian.mana nak beli durian kat kl?

zue_annie said...

haahahha...sian ko ada yg marah ek asyik papar doyan jer hihihi..xpa2 aku x kesah aku tau ko antu segala doyan hahhaha

Na Shari said...

Anda dimaafkan...sudah2 la berlari tu. Semput nanti tak sempat pulak nak makan durian...

Anyway, Na ada dusun durian...Hari tu balik kampung, puas makan durian....

MaMaQaYPo FaMiLy said...

uik... dlm tempoh 24 jam jer, dah byk Entry MaMa terlepas... uwaaa!!!

apsal rajin sgt update blog ni??

p/s: Nak Doyan boleh?

niza said...

suziey~hehehe...

nyzid~kat kl??x pasti lak sy kak...tp klu area kajang sana bnyk kot...jual tepi2 jln...

zue~hahaha...maceh kerna memahami aku...

na~syoknyerrrrr ader dusun sindri!!!baru puas mkn kan...

mama~ekekeke...rajin ke??
nak durian??mehla sini mama...

mama uzma said...

huwaa......
jeles...!!!nak jugak....!!
walaupun dua minggu sudah da makn..tapi x puas lagi...nak2...!!

ehmm...terliur2 la....

niza said...

alamak!!caner nih...jemput la dtg umah...hehehe...

ibu_umairah said...

laa ingatkan nak menyepikan diri juga mcm gie...rupa-rupanya,,nak tunjuk buah duyan....ooo x per kite tak kesah,sebab tak suka buah yang berduri...hee.heee

sis_nita said...

ish3x..
ko balik klang ke..?
klang kat nerr..?

leh laa dating..
akak dah dkt dah klang tu..
huhuhu!

ko lek kg ni nak rembat doyan ke?

niza said...

ibu umairah~hehehe..ape??X suker??selamt durian aku...kehkeh...

kak nita~kg ku xder dusun kak...umah kat tmn sri andalas...

rynas said...

doyan lg..ni yg tak tahan ni. sedapnyer nyum..nyum..nyum..

niza said...

kak rynas~hehhee...tp durian ni x baper sdp sgt...so xyahla terliur sgt ye...